Copyright Karya International Yurtdışı Eğitim . Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Amerika ELS Dil Okulları


ELS dil okulları ABD’de bir çok dil okulundan farklı olarak üniversite kampüslerinde eğitim vermektedir. Bir çok şubesi üniversite kampüsünde yer alıp bazı şubeleri de merkezde bir binada eğitim vermektedir. ABD’de yaklaşık 65 tane şubede merkezi olup bu şubelerden ingilizce eğitimi hizmetlerini yürütmektedir. 
ABD’de, Avustralya’da ve Kanada ‘da yeni açılan okulları ile eğitim vermeye başlamış olan ELS, Dünya çapında en ünlü zincir dil okullarından biridir. Konaklama olarak aile yanı ve yurt konaklama olarak hizmet vermiş olup ayrıca otel konaklama konusunda da şubelerin anlaşmalı otelleri olup bütçe açısından da avantaj sağlamaktadır. 
Ben 4-5 yıl önce bu okulun iş gezisine katıldığım zaman bu okul konusunda için çok rahat bir şekilde Türkiye’ye dönüş yaptım. Gördüğüm şubeler arasında SanDiego, San Fransisco, Santa Monica, Santa Barbara ,New York gibi şehirleri görme fırsatım oldu.Her şehrin ayrı bir havası var bence. Newyorkta okulun 3 tane şubesi olmasına rağmen benim sadece bir tanesini görme fırsatım oldu ve ELS den bir çok değişik profilde öğrenci göndermeme rağmen memnuniyet oranı çok yüksek !!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder